stille plekken thailand?

  • Rick

    Hallo allemaal.

    Op 14 oktober vlieg ik naar bangkok om daar voor lange tijd rond te reizen.

    Mijn plan is om thailand, laos, camboja en vietnam te bezoeken.

    Nu zoek ik echter nog een plek waar het toerisme nog niet doorgebroken is.

    Ik heb gehoord dat phuket al een enorme trekpleister is geworden.

    Ik zoek voor even een eiland of plek waar je stille en lege stranden kan vinden.

    Weet iemand nog zo'n plek in of bij thailand?

    Bij voorbaat dank

    Rick

  • arnoud

    hoi,Rick.ik heb ,al wel een leuk plekje voor je,in Siem reap,in Cambodje,vlakby de Ankor wat tempels.BACA VILLA,gerunt door Jan.nederlander,met heel veel weet over Cambodja,goedkoop guesthouse,lekker eten,mooie kamers,en perfeckte service.arnoud.

  • Rick

    oke! Erg bedankt voor je reactie.

    Ik zoek het op en ga zeker een kijkje nemen!

    bedankt

    Rick

  • Tammy

    Rick vraagt een plek in Thailand waar het toerisme nog niet is doorgedrongen en hij een stil eiland en strand kan vinden…

    En jij komt met de drukste toeristische stad in Cambodja, Siem Reap, waar geen eiland of strandje te bekennen is, laat staan STIL…. ;-)

  • arnoud

    hee,Rick,had het over stille plekken,in Thailand,maar hy wil ook naar Cambodja,en ik neem aan,dat hy de Ankor tempels wilt zien,en dat adres ligt uit de drukte,zodoende arnoud.

  • Max

    Nou Rick, komt ie.

    Koh Pangan Noord kant. Daar ligt een resortje Baan Pan Buri.

    Even zoeken op internet, ze hebben een website.

    Er ligt daar een heel klein dorpje en de stranden zijn leeg.

    Informeer wel even als je er heen gaat of er geen DJ conventie of wat dan ook is.

    Dan is het ineens niet zo idillisch meer namelijk.

    Ben er vorig jaar voor het laats geweest. Zag toen wel dat ze ook daar alweer een paar huizen enzo aan het bouwen waren. Ik hoop dat ze het daar dus niet verpesten.

    Met de boot van Samui naar Pangan en daar en taxi dwars over het eiland door de jungle. Als de zee kalm is kan je terug naar Samui met een bootje dat daar aan het strand stopt. Die vaart naar BoPut.

    Groet,

    Max

  • Rick

    ah kijk… geweldig

    ik kijk inderdaad eerst even of er geen dj conventie is… :)

    Bedankt voor de tip!

    Rick

  • Rick

    Hey max. ik heb nog even een vraagje over baan panburi.

    Ik heb het opgezocht op internet en het ziet er echt super mooi uit!

    Echt de rust en cultuur die ik zoek.

    Mijn enige probleem is dat het er zo mooi uitziet…. en dat ik reis op een low budget.

    Ik heb even gekeken op de site en er staat van 1 september tot 23 december betaal je voor de simpelste hut 500 baht, wat naar mijn berekeningen op ongeveer 130 euro uitkomt.

    Maar er staat niet voor hoe lang je die hut dan hebt.

    Ik neem niet aan dat dat per nacht is :)

    hopelijk kan je me hierbij helpen,

    alvast bedankt voor je hulp

    Rick

  • Petracs

    Rick, 500 bath is ongeveer 10 euro… En dat is dan de prijs per nacht. Vaak is het uitchecken voor 12 uur 's middags.

  • Rick

    10 euro…… dan heb ik een hele verkeerde tabel.

    Mijn dank is groot :)

    Rick