stille plekken thailand?

  • Loes

    Ik ben op het eiland Ko Chang vlakbij Cambodja geweest, en dat vond ik zelf best rustig op Lonely beach, maar dat kan ook aan het seizoen liggen. Ik heb van andere reizigers gehoord dat ze op nog kleinere eilandjes bij Ko Chang geweest zijn, iets van Ko Mak en Ko @!#$. Dat voldoet misschien nog meer aan je omschrijving, dus zou je wat over kunnen zoeken.

    Veel plezier in Azie!

    Groetjes Loes

    http://loesinazie.punt.nl

  • Rick

    Bedankt loes!~

    Ik heb al verschillende reacties gehad… sommige erg goed en sommige iets minder, maar alle reacties zijn zeer gewaardeerd!

    Ik ga nu meteen even kijken.

    dank je wel!

    Rick

  • Bolletjeom

    Loes…durfde je Ko @!#$ niet op te schrijven of is er hier sensuur ???

    De kleine eilandjes rond Ko Chang schijnen inderdaad mooi rustig te zijn.

    Kijk wel even naar het seizoen of er uberhaubt bootjes heen gaan. hoe minder toeristen hoe meer het je kost om er te komen.

    Maar ook weer geen tientjes hoor! Maar dat je daar even rekening mee houdt.

    Wij hebben een uitgestorven strand gehad in Cambodia bij Shihanoukville.

    ietsje weg van het “centrum” voorbij Ochheuteal Beach

    groetjes Rudi

    www.bolletjeom.nl

  • Loes

    Ja Rudi, dat is een kwestie van censuur, haha, ik kan er niks aan doen dat het eiland een naam heeft die ik blijkbaar in het Nederlands niet mag typen ;)

  • Robert

    Ik ben net twee weken terug van een reis Thailand/Cambodja.

    In Thailand heb ik een paar dagen op Koh Chang gezeten. Het eiland was vrij rustig (regenseizoen), maar ik kan me voorstellen dat het in het hoogseizoen stervensdruk is: alles is op he toerisme gericht. Je hebt de keuze uit super-low-budget verblijven tot spectaculaire resorts.

    Persoonlijk vond ik Cambodja veel prettiger, hoewel ik in Siem Reap verbleef. Toevallig verbleef ik ook in Baca Villa, en dat kan ik je echt aanraden. Niet erg low budget, maar de service maakt het meer dan goed. Daarnaast steun je er goede projecten mee. Angkor is verplichtte kost, maar gebruik de rest van de tijd om met Jan, de eigenaar, het platteland op te gaan. Dan zie je een compleet andere, indrukwekkende wereld.

    www.baca-villa.com (kijk ook eens bij de projecten!)

  • arnoud

    hoi,Robert,ik ben bly,dat je ook by baca villa was,ik heb samen met Jan,ook veel van de omgeving gezien,echt mooi land.en Jan,weet veel.ik ga nog een keer terug.groeten van Arnoud.