mei-juni-juli-aug

  • andy

    beste …..,

    leuk dat je even de tijd neemt om mijn berichtje te lezen! Momenteel zit ik op het punt van me leven dat ik zelf keuzes moet maken, wat wil ik zijn, wat wil ik doen.. Ik studeer momenteel aan de Avans Hogeschool te 's-Hertogenbosch de opleiding HRM. Dit bleek niet de juiste studie te zijn, daarom stroom ik volgend jaar in de 2e van bedrijfskunde. Omdat ik nog niet helemaal achter die studie sta wil ik graag een aantal maanden gaan reizen. Op deze manier hoop ik mezelf wat beter te leren kennen en ik wil leren om op me eigen benen te staan! tot nu toe heb ik eigenlijk altijd alles in me schoot geworpen gekregen. het reisplan is thailand of australie.. zoals je nu al ziet staat dat nog niet vast en sta ik open voor suggesties. Ook lijkt het me leuk om te leren duiken, op deze manier word het mogelijk om op een later tijdstip duikinstructeur te worden. Als duikinstructeur is het mogelijk om de mooiste plekjes van de wereld te bezoeken en daar een maandje of 2 te werken.

    lijkt het je leuk om in die maanden met me mee op reis te gaan, of heb je een aantal leuke suggesties mail me dan eventjes op andy_van_berkum@hotmail.com.

    ps. Ik zal eventjes wat meer over mezelf vertellen, ik ben een 21 jarige jongen uit Heesch. Er zijn een aantal dingen in het leven waar ik voor warmloop. 1 de wereld zien, 2 nieuwe vriendschappen maken, 3 zoveel ouwehoeren als dat er op dat moment mogelijk is.

    Momenteel heb ik nogal een redelijk hechte vriendengroep, het lijkt me lastig om dit achter te laten.. Maar ik ben van mening dat het met iedereen net zo gezellig kan zijn, daarom deze oproep!

    je leeft maar 1x, kun je het dan niet meteen tot de max beleven? KOM OP ik weet dat jullie er ook zo over denken.. xD

    Ik hoor het wel,

    vriendelijke groet,

    andy van berkum

  • andy

    ps. de datum van vertrek staat nog niet vast, de maanden van de titel zijn de maanden die ik vrij heb en kan gebruiken om te reizen!

  • ramon meylink

    hoi Andy, nou op dit moment zou je,denk ik, wel ergens op een mooie plek van de wereld zijn,of is het allemaal niet door-

    gegaan? heel jammer dat ik nu pas deze advertentie oproep lees,beetje laat zo eind juli de 27ste'12.waarom ik reageer is

    het feit dat ik ook graag van de wereld wat wil zien,voorheen ging ik met mijn voormalige vriendin altijd weg,zoals portugal,spanje,slowakije,turkije,molukken,indonesie,frankrijk,belgie,oostenrijk,polen en Kharkov(ukraine) waar nederland

    ook zo fantisch voetbalde.Nu de relatie voorbij is en er weinig over is van mijn voormalige vrienden zooi,ben ik op zoek naar

    iemand zoals jij waarop 1 de wereld zien staat,op 2 nieuwe mensenleren kennen,en op 3 ouwehoeren(hoeren)en alles wat

    daarbij komt kijken.eigenlijk is het bij mij de nummers 2 en 3 net andersom,eerst sávond,s'middags of sóchtends (kortom de

    hele dag)ouwehoeren(hoeren) en om daarna op 3 die teleren kennen!!!!!! indien het kan en toelaat.Alleen ben wel een paar jaar ouder,39jr maar nog jong van geest( voel mij eigen nog 24jr ).maar goed in elk geval zou ik graag willen backpakken

    richting de de ABC islands,bahama's'kaaimaneilanden,cuba,miami ( cuba en miami,ligt eraan ).USA trekt me niet zo,maar wel 2 staten,Hawai en SIN City ( Las Vegas ) !!! Nu ik dit intik op de pc,ben ik benieuwd of je wel 1 hebt gevonden die nu

    dus met je mee is en waar jullie dan heen zijn geweest.Verder ben ik een normaal persoon,reizen is dus een hobby,en hoe

    meer ik op de backpack site's kijk hoe mooier dit me lijkt, Nou tot dusver maar even,mocht je dit toevallig lezen op je vakantie plek,hoop ik dat graag eens tehoren(ookal kennen we elkaar niet ) maar door het vele lezen over deze soort van reizen ,moet dat geen probleem zijn,dacht ik zo. Verder hoop ik zsm iets tehoren,mischien tezien waar je bent,welk land,island of waar dan ook……….nog een pretigge vakantie ……..groetjes,Ramon te Enschede