beste …..,
leuk dat je even de tijd neemt om mijn berichtje te lezen! Momenteel zit ik op het punt van me leven dat ik zelf keuzes moet maken, wat wil ik zijn, wat wil ik doen.. Ik studeer momenteel aan de Avans Hogeschool te 's-Hertogenbosch de opleiding HRM. Dit bleek niet de juiste studie te zijn, daarom stroom ik volgend jaar in de 2e van bedrijfskunde. Omdat ik nog niet helemaal achter die studie sta wil ik graag een aantal maanden gaan reizen. Op deze manier hoop ik mezelf wat beter te leren kennen en ik wil leren om op me eigen benen te staan! tot nu toe heb ik eigenlijk altijd alles in me schoot geworpen gekregen. het reisplan is thailand of australie.. zoals je nu al ziet staat dat nog niet vast en sta ik open voor suggesties. Ook lijkt het me leuk om te leren duiken, op deze manier word het mogelijk om op een later tijdstip duikinstructeur te worden. Als duikinstructeur is het mogelijk om de mooiste plekjes van de wereld te bezoeken en daar een maandje of 2 te werken.
lijkt het je leuk om in die maanden met me mee op reis te gaan, of heb je een aantal leuke suggesties mail me dan eventjes op andy_van_berkum@hotmail.com.
ps. Ik zal eventjes wat meer over mezelf vertellen, ik ben een 21 jarige jongen uit Heesch. Er zijn een aantal dingen in het leven waar ik voor warmloop. 1 de wereld zien, 2 nieuwe vriendschappen maken, 3 zoveel ouwehoeren als dat er op dat moment mogelijk is.
Momenteel heb ik nogal een redelijk hechte vriendengroep, het lijkt me lastig om dit achter te laten.. Maar ik ben van mening dat het met iedereen net zo gezellig kan zijn, daarom deze oproep!
je leeft maar 1x, kun je het dan niet meteen tot de max beleven? KOM OP ik weet dat jullie er ook zo over denken.. xD
Ik hoor het wel,
vriendelijke groet,
andy van berkum