peru

  • zark

    Ik ga vanaf half oktober tot eind november backpacken in peru en heb ongeveer veertig euro per dag te besteden, ik vroeg me af of dit genoeg is.ik ben van plan om met het openbaarvervoer te gaan reizen.Kan iemand me hier wat meer over vertellen???

  • HendrikHerman

    Voor de dagelijks kosten, bus, onderdak, voeding, enz. is dat zeker wel genoeg. Het is maar hoe goedkoop je het zelf houdt. Maar je zult misschien moeten afzien van prijzige attracties, zoals de Inca Trail. Zelf zou ik dat niet bezwaarlijk vinden.

    http://people.zeelandnet.nl/vaneijs/

  • paulus

    hola, mi nombre es pablo en el Perú tienen lo suficiente para 25 a 30 euros por día, porque de llegar a la gente muy amable y muy vviendlijke, he estado allí hace casi 20 años, y tengo un geweildig tenido tiempo han vivido 10 años en México, donde estoy casado con una latina bella, si me dejas suma el viaje entonces yo podría dar muy grsasag con usted, porque hablo bien el español, y que usted realmente necesita, así que se puede donde

    0617137689 estoy disponible las 24 horas del día

    buen suerte

    hallo,mijn naam is pablo,in peru heb jij al genoeg aan 25 tot 30 euro per dag,want je komt daar zulke leuke en hele vviendlijke mensen,ik ben er geweest zo ongeveer 20 jaar geleden,en heb daar een geweildig tijd gehad,woon nu 10 jaar in mexico waar ik getrouwd ben met een heerlijke latina,als jij mij de reis som zou kunnen lenen dan wil ik heel grsasag met jou mee,want ik spreek goed spaans,en dat heb je daar echt wel nodig,ok tot zover

    0617137689 ben ik op bereikbaar 24 hours a day

    buen suerte