Backpacks huren

  • Tom

    Rent a Backpack is een nieuw bedrijf dat kwailiteit backpacks verhuurd voor een scherpe prijs. Kijk is op www.rentabackpack.nl

  • Hans

    Veel succes met Uw business.

  • Eelco

    Hallo Rent a Backpack,

    Rent a internet site zou ik zeggen, deze doet het niet ;-)

    Groeten,

    Eelco

  • Maurits

    Als ik jullie was zou ik RentaBackpack.nl maar weer héél snel vergeten.. Ik zal kort vertellen waarom:

    Afgelopen woensdag bel ik RentaBackpack.nl via het telefoonnummer op hun website. Ik vertel dat ik a.s. maandag vertrek om te gaan backpacken en dat ik graag zijn grootste backpack wil huren, de Lowe Alpine 65:80. Meneer zegt me dezelfde avond nog terug te bellen, omdat hij nu even onderweg is. Die avond hoor ik taal noch teken van RentaBackpack.nl.

    De volgende dag besluit ik zelf maar weer te bellen, waarbij er op 5 verschillende momenten verspreid op de dag niet wordt opgenomen (meneer herkent mijn nummer?!) en er ook niet wordt teruggebeld / teruggemaild na een verzoek daartoe. Nu, op vrijdag, heeft meneer zelfs zijn telefoon compleet uitgeschakeld en is hij helemáál niet meer bereikbaar. Kortom: “geweldige service”, zeker na de belofte om de klant dezelfde avond nog terug te bellen omdat hij binnen heel korte tijd al aan zijn reis gaat beginnen. Een typisch geval van één keer, nooit meer!

    Bedankt, RentaBackpack.nl, ik regel mijn backpack wel op een andere manier!