Zijn er hier mensen die bekend zijn met dit reisburo?
Ze verkopen vliegtickets die best gunstig geprijst zijn maar is deze organisatie ergens bij aangesloten.
Gr, Gianni
Ik vind het een super reisbureau! Ik boek mijn tickets altijd daar. Ze weten zo veel en hebben altijd het meest goedkope ticket! Ze hebben veel speciale aanbiedingen zoals jongerentickets enzo… Ook goede verzekeringen trouwens! Verder vind ik het ook erg fijn dat ik persoonlijke service krijg. Dat is een stuk beter dan wanneer je op alle grote bekende Internetsites boekt.. Dit kleine beetje service zorgt voor veel meer vertrouwen en het is gewoon fijn dat je ze op kan bellen en met normale mensen kunt mailen enzo..
Ik heb ook al een keer gevraagd waarom ze niet aangesloten zijn bij de SGR, maar dat is omdat ze alleen vliegtickets verkopen en geen pakketreizen incl. hotel etc… De SGR geeft geen eens garantie op vliegtickets dus ze kunnen daar niet bij aangesloten zijn.
Als je een vliegticket boekt zit daar bij Tunafish wel altijd Vliegticketgarantie bij, wat betekent dat je de gemaakte kosten altijd terugkrijgt indien de vliegtuigmaatschappij failliet gaat ofzo… Daarnaast hebben ze een Thuiswinkel Waarborg en dat krijg je niet zomaar… 100% te vertrouwen dus en ik raad iedereen aan om daar te boeken!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?