backpacken usa of australie

  • gert

    beste avonturiers,

    Deze jongeman (27) is voornemens om voor 6 maanden te gaan rondreizen door amerika of australie.. Amerika lijkt me nu een goede optie, gezien de lage dollar.

    Iemand die mij kan adviseren welk land aan te bevelen valt?

    Alle info is welkom. !! Ook lijkt het me leuk om met een reisgenoot rond te trekken.

    Dus mocht iemand het aandurven om met een agent op pad te gaan, let me know..

    grtz

  • Nathalie

    Hoi Gert,

    Ik zou zeggen: Australie!! Dit land heeft echt alles wat je maar wenst.

    kijk maar eens op nathalie.aroundtheglobe.nl

    Hier staan mijn belevenissen van Australie.

    Succes met je keuze en veel plezier.

    Groetjes Nathalie

  • mariska

    ik zo juist zeggen Amerika!

    Heb er de hele zomer gezeten en zou zou weer terug gaan!

    En dat ga ik zeker wel doen volgend jaar!

    en het is goedkoop enz.

  • Jennifer

    Hoi Gert,

    Ik ben momenteel ook opzoek naar een reismaatje om door Amerika heen te trekken. Duur van 6 tot 8 maanden.

    Agent- IC verpleegkundige. Goede combinatie!

  • gert

    hey jennifer,

    Idd een ideale combi.. Ik heb net een reis geboekt naar thailand, maleisie en australie.. Vertrek as di al.. Dus amerika moet nog even wachten!!!

    grtz

  • FAY

    hoi jennifer.

    ik zou dolgraag willen backpacken door amerika. heb ook een reismaatje nodig. laat me weten als je interesse hebt. ben vrouw van 25 jaar op zoek naar avontuur.

    grtz

  • Jennifer

    Hoi,

    Wat ontzettend leuk dat je reageert. Ben zeker opzoek naar een reismaatje!

    Hoop volgend jaar door Amerika te kunnen reizen! En jij? Al concrete plannen? Welke plaatsen zou je allemaal graag willen zien?

    Groetjes, Jennifer

  • FAY

    weet t nog niet. amerika klinkt goed. azie zou ook top zijn, en goedkoper. wanneer ben jij van plan te vertrekken? ik zou liever zo snel mogelijk weg willen.

    groetjes

  • Jennifer

    Hoi Fay,

    Ik zou ook liever vandaag dan morgen weg willen. Moet nog effe wat geld bij elkaar sparen. Ik hoop volgend jaar juni te kunnen vertrekken tot eind okt. Dat is wat ik nu in gedachte heb.

    Heb jij ja al verdiept in wat je graag in Amerika wilt zien en waar je naartoe wil?

    Jennifer

  • Kevin

    Hallo,

    Een late reactie, maar ik zou hier zo graag weg willen!

    Ik zou heel graag naar Nieuw zeeland, Australie en Amerika willen!

    Alleen hoe regel ik eem bacpapck reis en is het handig om een reisgenoot te hebben?

    Ik ben van plan om tot en met augustus geld te verdienen en daarna weg te gaan, het liefst 6 tot 12 maanden.