3 weken thailand

• AC1981

Hallo ik heb een vraag, ik en mijn partner gaan 3 weke naar Thailand toe, we willen gaan rondtrekken en beginnen dus in Bangkok, we moeten nog uitzoeken hoe we precies gaan reizen maar we willen dus ook niet te veel meenemen, eigenlijk alleen een rugzak (backpack). Mijn vraag is nu wat voor soort rugzak moet ik kopen? Hoeveel liter?

Ik hoor graag van jullie

• remco

Ja daar vraag je wat, gaat er natuurlijk om wat je allemaal mee wilt gaan nemen daar naar toe, of mee terug nemen aan souvenirs. neem de spullen die je mee wil nemen en stapel het op je bed op, even meten en je hebt een indicatie van hoegroot de tas moet zijn. je kan natuurlijk wel een liter of 10 extra nemen want je spullen worden er niet kleiner op als je aan het reizen bent.

succes

• natalie

In Thailand heb je weinig nodig vanwege het klimaat. Als je nog een rugzak moet kopen kun je er misschien rekening mee houden wat je in de komende jaren nog gaat doen qua vakanties. Bijvoorbeeld naar een bestemming waar het warm en koud kan zijn. Dan heb je zowel zomerkleding als mogelijk truien nodig/enkele lange broeken nodig. Je hebt dan meer ruimte in je rugzak nodig.

Toen wij nog zonder kinderen gingen hadden wij aan 55 liter ruim voldoende! Onze tas zat nooit vol als we naar de tropen gingen.

Groetjes, Natalie