flightbag herkennen

  • jennes

    hey mede backpackers,

    heb even een (dom) vraagje, aangezien dit me eerste backpackreis wordt.

    Namelijk hoe herken jullie je rugzak op de lopende band, als deze in een flightbag zit?

    plakken jullie dan een sticker op de flightbag of wat?

    Dan heb ik nog een vraag:

    Waar maak je de kofferlabel aan vast?

    aan de flightbag of toch gewoon aan je rugzak?

    Alvast bedankt.

  • Ingrid

    Er zijn ook verschillen in flightbags, dus over het algemeen zie je wel welke van jou is. Zoveel liggen er nu ook weer niet op de band. En als je het zeker wilt weten kun je er nog iets herkenbaars op plakken of aan het hengsel hangen.

    De label hang ik aan de flightbag.

  • Petracs

    Ik ben ontzettend blij met mijn knalgele flightbag!

    Dat ding zie je simpelweg niet over het hoofd. Je ziet dus ook heel snel of hij inderdaad (nog) bovenop een bus ligt, of wanneer hij van de vliegtuigband rolt.

    Ik heb hem destijds gekocht bij Bever Sport en ze hadden hem in diverse (knal) kleuren. Omdat hij wat te ruim zat om mijn rugzak, heb ik er ook nog zo'n brede kofferriem omheen. Ook handig voor de bagage-afhandelaars, kunnen ze hem daar stevig aan vastpakken/optillen.

  • Jenny

    Mijn flightbag is zwart, maar desalnietmin heb ik nooit moeite gehad hem te herkennen. Zoveel flightbags zijn er idd niet! (En na een paar reizen heb je er vanzelf een paar ‘security checked’ sticker opzitten :-))

    Ik heb geen label aan mijn flightbag hangen, wanneer ze willen weten van wie de tas is maken ze hem maar open. En nee, tijdens het vliegen heb ik nooit mijn tas op slot…

    O ja, je hebt flightbags met handvaten, handig voor jezelf EN de mensen die de bagage afhandelen

  • jennes

    Mensen bedankt voor de informatie!!

    Heb namelijk zelf een zwarte flightbag, en nog geen security checked sticker erop zitten.

    Maar ik doe niet de flightbag opslot maar wel me backpack en dan het label aan de flightbag, dan weten ze meteen waar die rugzak naar toe moet.

  • Vincent (Beheerder)

    Je kunt ook je flightbag voorzien van een paar stroken textiel plakband, dit kun je in alle kleuren krijgen. Het is oersterk (denk aan MacGyver) en het valt lekker op.