lowcostflying

  • Remco van der Stelt

    Goedemiddag iedereen.

    ik ben bezig met een website over lowcost flying around the world.

    Ik zelf vind het altijd moelijk zoeken naar wie er nu op een bepaalde route vliegt low cost.

    Ik wil hier dus een site voor maken. Zodat je binnen een paar klikken kunt zien, met wie je ergens heen kan vliegen. Er zijn hier al wel wat meerdere sites over maar ik heb er nog geen gezien die het simpel en wereldwijd doet.

    Mij lijkt het een goed idee. Als ik als backpacker aan het reizen ben dan zou ik het ook handig vinden om heel snel een overzicht te hebben van alle maatschapijen.

    Nu vroeg ik mezelf af zou JIJ als backpacker nou zo een site gaan gebruiken op reis of thuis.

    Met vriendelijke groet,

    Remco van der Stelt

  • Loes

    Remco, Ik zal je eerste bezoeker zijn! Binnen Europa is er zo'n handige site, maar voor de hele wereld heb ik nog nooit een goede gevonden. Terwijl ik toch echt ook over de wereld wil vliegen. Sommige vliegmaatschappijen hebben wal hun eigen handige wereldkaart, maar dan heb je er maar eentje tegelijk.

    Dus, ik ben voor! Als je zo'n site gaat maken wil ik wel testen.

    Groetjes Loes

    http://zuidamerika.punt.nl

  • Elizabeth

    Hoi Remco,

    Heel goed idee! Ik zal er zeker gebruik van maken. Voor sommige landen vind ik het lastig om te vinden met welke maatschappijen ik goedkoop kan vliegen. Zo'n site zou een goede oplossing zijn.

    groetjes Elizabeth

    www.elizabeth-ontheroad.nl

  • bolletjeom

    dames en heren

    in mijn ogen is zo'n site er al!!!!

    www.skyscanner.net

    ergens op de pagina kun je klikken op “wereldwijd” want hij staat automatisch op europa

    groetjes rudi

    www.bolletjeom.nl

  • gee

    natuurlijk zou ik hier op kijken! graag!

  • bas mulder

    Ja zeker zou ik zo'n site gebruiken lijkt mij idiaal.

    Ikl heb net www.skyscanner.net bekeken maar die heeft lang niet alle landen.

    Australie en China zag ik bijvoorbeeld al niet staan

  • Babs

    Ja, die zou ik zeker gebruiken! ben nu net begonnen met uitzoeken, maar snap er nog niets van…. grtz Babs