wereldreis 2007

  • Dave en Line

    Hallo iedereen,

    Wij vertrekken op 19 augustus voor 18 maanden op wereldreis. Yihaaaaa

    Wie ons wil volgen kan dat op deze site:

    www.traveltheglobe.eu

    Dave en Line

  • Katinkat

    Leuk zeg; dit is van ons ook nog wel een wens; wel op de fiets dan.

  • Silvia

    Ik kwam per toeval op deze pagina. En heb jouw site bezocht. Ik vond hem heel mooi. Zelf zit ik al een jaar in sao miguel do gostoso. Dat is in Brazilie.

    Mijn man en ik hebben daar een groot stuk grond gekocht voor 11.000 euro. Daar staat ook nog een huis op. Het is echt fantastisch om daar te wonen. Wij zitten direct aan zee. Maar emigreren uit Nederland is niet zo makkelijk. Als je wilt zien waar wij zitten kijk dan even op;http://brazil-web.nl/Backpackers.htm

    groetjes Silvia

  • nel Konings

    Hoi mensen,

    Ik was met mijn vriend in Brazilie Natal en hebben de bus gepakt naar Sao Miguel do Gostoso. Wat een avontuur !!!! gedurende de reis waan je je 100 jaar terug in de tijd.Je komt langs allerlei Braziliaanse nederzettingkjes en er is veel natuur. De busreis duurde wel lang, maar was inderdaat heel goedkoop. Sao Miguel do Gostoso is geen massa toerisme en er is veel backpackers en veel kitesurfers. Er wonen veel jonge buitenlanders en er is veel prostetutie op het strand s avonds.

    Alles is daar heel goedkoop, veel goedkoper dan natal. Het gebied is ecotoeristisch.

    groetjes Nel