rondreis door Azie en aansluitend Australie?

  • lotte

    hallo allemaal,

    Ik ben van plan om over een jaar of anderhalf (ligt eraan hoe snel ik kan sparen met eindelijk mijn diploma op zak). een rondreis in azie te gaan maken. Japan, china, Laos, Cambodja, Vietnam, Thailand, Maleisie, Indonesie, sri lanka, de fileppijnen, Borneo en Brunei zijn de landen die ik in mijn hoofd heb zitten. Of ik zo gelukkig ben om in alle landen te komen weet ik nog niet maar dat moet ik allemaal nog uitzoeken. en omdat ik dan toch in die ‘ uithoek’ ben kan ik natuurlijk Australie niet links laten liggen. Hier wil ik dan zo'n 3 maanden doorbrengen.

    Wie heeft er reizen gemaakt naar ‘mijn’ landen en kan er wat over vertellen. Webblogs over deze reizen zijn ook altijd welkom.

    Of zijn er hier ook mensen die deze reis willen gaan maken in de nabije toekomst?

    Ik ben benieuwd

    groetjes Lotte

  • erik

    Hoi Lotte,

    ik ben in 14 maanden door India, Nepal, Thailand, Maleisie, Indonesie, Australie en China getrokken. Misschien is het handiger wanneer je me mailt met wat gerichtere vragen, anders schrijf ik zo het halve prikbord vol…….

  • Petra

    Hallo Lotte,

    wij hebben een groot deel van ‘jouw’ reis al gemaakt, zijn nu (na Azie, Australie en NZ) weer terug in Azie. Het is wat Erik al zegt, welke vragen heb je?

    Op onze site is veel info te vinden wat betreft voorbereidingen, en we hebben ook 35 reisverslagen van onze reis, inlcusief foto's. Genoeg voorpret?!

    Groet,

    Petra

    www.langevakantie.nl

  • lotte

    hallo Erik en Petra,

    wat leuk jullie reacties. en inderdaad het is misschien wat slimmer om gerochte vragen te stellen. Ik ga hier even over nadenken en ik ga zo jou (petra's) site bekijken. Misschien dat die al heel wat vragen beantwoord.

    Binnenkort komen dus de vragen en dan hoop ik dat jullie ze willen en kunnen beantwoorden.

    groetjes

    lotte