malerone

  • sara

    weet er iemand of men in thailand malerone kan kopen en eventueel de prijs daar eveneens wilde ik dit ook weten voor kenia

  • P&C

    In Azie was (tot aan een maand of 6 geleden tenminste) geen malarone te koop.

    Heb je al bij je zorgverzekering geinformeerd of je deze medicijnen vergoed krijgt? Is soms wel het geval.

  • beheerder

    Malarone is vrijwel nergens in azie en afrika te koop, omdat het zo vreselijk duur is. Dus je zal het in Nederland aan moeten schaffen (evt. van reizigers die pillen over hebben, kan veel schelen in de kosten).

  • sara

    heb net vernomen dat in kenia malerone wel te verkrijgen is en dat het daar zefs betekoop is(dit heb ik vernomen van iemand die er heel regelmatig naar toe gaat)

    wat moet ik nu hier van denken ???

  • beheerder

    Ik zou er zeker niet op vertrouwen. Je moet er ter plekke naar op zoek, zonder de garantie dat je ze te pakken krijgt. Kost tijd, stress, frustraties… Ik ben ook recent meerdere keren in Oost-Afrika geweest en ben nog nooit malarone tegengekomen.

  • Joyce

    Hoi allemaal,

    Ik weet dat je in Gambia malarone kan kopen de kosten zijn ongeveer hetzelfde als in Nederland en Belgie 3 euro per stuk.

    Malerone is te verkrijgen in de Banjul Pharmacie in Serrekunda The Gambia, West Afrika (recht tegenover the Jokor) een plaatselijke discotheek.

    Groetjes Joyce

  • Percy

    Hallo,

    van onze reis naar Thailand, Laos en Cambodja hebben wij nog 72 malarone tabletten over. De tabletten zitten in originele verpakking met bijsluiter. De tabletten zijn voor volwassenen en zijn goed tot juni 2011.

    Ze kosten 2 euro per stuk. Ik woon in Amsterdam. Als je intresse hebt kun je me een email sturen. (ik geloof dat je dan bovenin dit bericht op mijn naam moet klikken.?)

    Groetjes,

    Percy

  • arnoud

    hoi,ik was in zanzibar. ik heb nog 8 pillen over.wie interesse heeft,mag ze zo hebben,gratis,dan stuur ik ze op.groeten van Arnoud.

  • arnoud

    daar was ik weer,ik vond nog een strip ,van 12.19-afgesloten pillen,ja 1van de pillen ,is het folie van kapot,lykt verdacht,dus.ik hoor het wel,yoo-arnoud.

  • maartje

    hoi arnoud.

    heb je de malerone nog in de aanbieding ?!

    ik kan ze evt ook in utrecht komen ophalen.

    lees t graag van je

    groet

    maartje