You?-->Bali maart 2007

  • Kirstin

    Hallo!

    Ik zoek iemand die met mij wil meereizen vanaf Bali van ongeveer 11 maart tot 28 maart 2007!!

    Ik studeer op dit moment in Bangkok en wil deze geweldige tijd graag afsluiten met een reis naar Bali en omstreken. Maar liever niet alleen, dus wie wil er mee?

    Ik ben 24 jaar, studeer in Den Haag. Ik hou van relaxen, maar ook cultuur, sporten, stappen en lekker eten! Beetje van alles dus.

    Heb jij ook het plan om deze periode naar Bali te gaan dan lijkt het me leuk als je me mailt of een berichtje achterlaat…

    Groetjes vanuit Bangkok!

  • arnoud

    hoi,Kirstin,ik kan niet met je mee,maar kom vaak in bali,ik heb huurhuisje in ubud,en myn hobby is verslagen maken,voor mensen die naar bali gaan,dus,als je geintereseerd ben,schryf me ff terug. groeten van Arnoud.

  • Kirstin

    Hey Arnoud!

    Info en tips over Bali zijn altijd welkom!!! Misschien ook wat tips over accomodatie?

    Hope to hear from you.

  • Jenny

    Accomodatie waar?

    In Ubud is Ubud Rice Terraces een aanrader, kamers voor 80,000 rp. Niet het geodkoopste, maar wel een prachtig schoon en mooi hostel. En een lekker ontbijt.

    In Kuta kan ik Ayu Beach Inn aanraden. Jl Poppies I, dicht bij het strand, prijs vanaf 60,000 rp per nacht. Ook met zwembad en ontbijt.Een goedkopere optie (zonder zwembad) is het Gora Hotel op Poppies II (vanaf 40,000 rp).

    Het Perama hotel in Lovina is ook goed, de eerste overnachting is gratis bij het boeken van een Perama kaartje (=bus maatschappij) naar de noordkust. Ligt echter niet in het touristische centrum en voor sommige is de omgeving wellicht iets TE rustig.

    Zie http://www.balihappytour.com voor betaalbare trips.

    Groet,

    Jenny

    http://www.outofasia.nl

    (Ik heb de afgelopen drie maanden op Bali gewoond, neem voor vragen dus vooral contact met me op.)

  • Bas

    Hey Kirsten!

    Ik zit in de maanden februari en Maart op Bali. Stuur maar een mailtje als je ergens in de buurt bent! grt,

    In februari zit ik op Canggu Beach. www.ombakbagus.com

    Check it out!

    Bas

  • Kirstin

    Hallo Jenny!

    Wat een goeie tips! Heel erg bedankt. Ik heb ook een kijkje op de sites genomen. Interessant en handig! Waarschijnlijk kom ik volgende maand even bij je terug wanneer ik mijn reis ga voorbereiden (als dat goed is).

    Groetjes Kirstin

  • Kirstin

    Hey Bas!

    Wat leuk dat je daar bent voor 2 maanden! Ik neem aan dat je daar gaat surfen. Ik ben van 16 tot 27 maart op Bali. Ik zal je zeker tegen die tijd nog weer even mailen (als je mij je email ff geeft….). Cool dat je ff een berichtje hebt geplaatst. Als je meer over mij wilt lezen kun je een kijkje nemen op www.kirssstin.waarbenjij.nu

    Greetz from Bangkok!

  • arnoud

    hoi,kirsten.ik hoop dat ik je,goeie tips gegeven,op jou mail adres,ik heb je site net toegevoegd,aan favorieten. nou,veel plezier en take care,groeten van Arnoud.