reismaatje

  • rob

    IIk ga op reis voor het avontuur. Dat betekent vooral: die plekken vermijden waar die package-toeristen heen gaan, per groep of alleen, en de bevolking je ziet als een zak met geld. Dus: de binnenlanden van Bulgarije of Brazlië.

    Maar stiekemweg droom ik wel eens van een leuke iemand tegenkomen, met wie je dan een tijdje optrekt, zonder verwachtingen. Low budget, en dan kom je ook op de meest authentieke plaatsen, en meestal bij lieve mensen.

    Ik heb Europa bereisd en doe dat nog steeds graag, Ierland, Galicië, Monte Negro, afijn. Wild, alleen met de natuur, en geen stoorzenders. De zon zien ondergaan, dromen bij de maan en de sterren, een meditatie.

    2x in Thailand geweest, wat een zalige cultuur, dat boeddhisme is toch wel zo relaxt, een openbaring.

    Deze winter weer, met een uitvlucht naar Myanmar, fascinerend hoe dat open gaat.

    Tempelcomplexen waar je niet voor in de rij moet staan of met doodsgevaar heengereden. Hoop ik. Misschien kunnen we een eindje samen reizen.

    Ik ben 62 maar speel/zing nog bob Dylan. Mijn avonturen kom je lezen op mijn hyves robi6

  • Bill

    Ik zou heel graag veel reizen, maar dat is te duur. Ik ben nog aan het sparen voor mijn eerste reis naar het buitenland.