Terug naar je vakantieliefde?

  • Nathalie

    Hoi allemaal!

    Voor een nieuw programma voor Net5 ben ik op zoek naar vakantieliefdes! Ben jij smoorverliefd teruggekomen van vakantie en kan jij je vakantieliefde maar niet uit je hoofd zetten? Wij brengen jullie weer bij elkaar!

    Vakantieliefdes zijn heftig en meeslepend en het kan dan ook heel pijnlijk zijn om je vakantievlam achter te laten. Vaak kan je hem - eenmaal terug in Nederland - maar niet uit je hoofd zetten en zit er eigenlijk maar een ding op: uitzoeken of jullie liefde uit kan groeien tot iets blijvends. In het nieuwe programma Vakantieliefdes geeft NET5 je de kans om je geliefde weer in je armen te sluiten en te ontdekken of de magie tussen jullie nog altijd bestaat.

    Dus kan jij die Italiaanse vakantievlam maar niet uit je hoofd zetten? Of praat die ene vriendin over niets anders dan haar romantische tijd in Spanje? Schrijf ons dan een kort briefje met je verhaal, het liefst samen met een paar foto’s erbij en mail dit naar:

    vakantieliefdes@ctm.eu.com

    Wil je eerst meer informatie over het programma? Neem dan contact met ons op via bovenstaand e-mailadres of kijk op www.net5.nl/vakantieliefdes

  • gerard bosters

    Hoi met gerard.

    Ik heb wel veel foto,s van tahiti, van 2 stellen die ik zoek in madrid maar krijg het niet voor elkaar, de 2 stellen op te spooren. En kunnen jullie iets doen voor me?