Kies een plek op mijn BackPack!

  • Max Lammertink

    Mogelijk heb je het al op de radio gehoord, of gezien in de krant, maar als u nog van niets weet: Ik ben Max Lammertink uit Arnhem en op 18 november zal ik voor een half jaar naar Australië, Nieuw Zeeland en Thailand vertrekken.

    Het geld wat ik gespaard had voor deze reis stond echter op mijn IceSave bankrekening, wat nu verdwenen is. Natuurlijk heb ik alle papieren van DNB wel ingevuld, maar helaas is het onbekend wanneer ik het geld terug zou krijgen, en of dat dus op tijd is.

    Nu zoek ik sponsoren voor op mijn backpack(60 liter, veel ruimte dus)! Uw merknaam aan de andere kant van de wereld geshowed, mogelijke interesse in banneradvertenties op mijn site, of hebt u andere ideeën? Alle hulp is welkom en alle kleine beetjes helpen!

    Kijk snel voor meer informatie op: www.plekopmijnbackpack.nl en help mij opweg!

    groeten,

    Max

  • sander

    hoi max,

    wat een vervelend verhaal!ik hoop dat alles goed gekomen is en je alsnog een mooie reis heb kunnen maken.

    ik ben benieuwd of het een succes was om je te laten sponsoren en of dit familie of zelfs bedrijven zijn geweest.

    met vriendelijke groet

  • sander

    hoi max,

    wat een vervelend verhaal!ik hoop dat alles goed gekomen is en je alsnog een mooie reis heb kunnen maken.

    ik ben benieuwd of het een succes was om je te laten sponsoren en of dit familie of zelfs bedrijven zijn geweest.

    met vriendelijke groet

    sander