zanzibar

  • arnoud

    hallo,ik kom net van eiland ‘'zanzibar’'[tanzania'',prachtige stranden,en mooie natuur,maar geen ''backpackers-oord,was wel mooie belevenis,en nog een tip;ga niet met blonde vrouw daarheen,haha.oke groeten van Arnoud.

  • sara

    is dit echt zo mooi?? gaan in januari naar Kenia maar denken volgend jaar aan Zanzibar kunnen we alleen ticket boeken? en kunnen we daar een appartementje of huisje huren, weet je een richtprijs? of eventueel een klein hotelletje is dit mogelijk daar,??

  • arnoud

    hai,sara.je kunt daar alles huren,van luxe tot primitief,veel paartjes gaan daar heen om te trouwen,op bounty strand,dus ook hele luxe resorts,ik kies daar niet voor,ik ga wat meer primitief,evergreen bungalows,prachtig strand.simpel huisje aan het strand,15 lopen,naar gezellig beach restaurant,met heerlyk eten.,mede eigenaar is Uschi,toffe vrouw.binne land,echt topisch.en de zeldzame zanzibar apen,en stonetown,echt een doolhof van steegjes,daar is clove hotel,met super dakterras,eigenaresse is Lisette.mooi eiland.groeten van Arnoud.

  • beheerder

    Neem eens een kijkje op het prikbord van de Zanzibar startpagina en je wil er vandaag nog heen! http://zanzibar.startpagina.nl